ALAKFORMÁLÓ

Főleg a kritikus testrészekre dolgozunk. Has, fenék, láb, külső és belső comb, de ezek mellett még hangsúlyt fektetek az állóképesség fejlesztésére és néha a zsírégetésre is! Természetesen a felső test izmairól sem felejtkezem meg az órán, hisz az ember sokat ül manapság a gép előtt és a tartásra bizony romlik ebből kifolyólag az izomzat is gyengül.
Az óra egy intenzív 12-15 perces bemelegítéssel kezdődik, mellyel a testet felkészítjük a mozgásra. Ezek után egy 20-25 perces intenzív mozgás következik, ahol a pulzust felvisszük és fejlesztjük az állóképességet. Ha ez a rész is lement, akkor eszközöket (kézi súlyzó, gumiszalag stb….) használva dolgozunk a test többi izmára statikusan.
Miután ez megtörténik áttérünk a hasizomra, amelyre 8-10 percet erősítünk.
Az óra végén nyújtunk, hisz ez elengedhetetlen az izmok regenerációja miatt.

Óráimat ajánlom azoknak, akik szeretik a dinamikus, erő–állóképesség fejlesztő edzéseket és szeretnék formálni magukat mind ezek mellett.
Kortól és nemtől függetlenül is várok mindenkit sok szeretettel! 🙂

Óraadók:  Haraszti Peti | Terem:  Aerobic

Nézd meg az órarendben!