Ahogy közeledik a nyár és előkerülnek a rövid szoknyák, fürdőruhák, egyre több nőt kezd el komolyabban foglalkoztatni az alsóbb testrészek, legfőképp a comb és a fenék formálása. A következőkben három olyan gyakorlatot mutatunk be, melyekre a legnagyobb sztárok személyi edzői esküsznek és tökéletesen kivitelezhetők konditeremben.

Későn kezdtél el kapkodni? Attól félsz, hogy talán már késő magadat formába hozni a nyár legforróbb heteire? Semmi baj! A Shape magazin összegyűjtötte a hollywoodi edzők által leghatékonyabbnak tartott comb és popsi formáló gyakorlatokat. Ezek elvégzésével könnyedén behozhatod a hidegebb hónapok alatt összegyűjtött lemaradásodat.

B4 kondi ajánlat a gyakorlatok elvégzésére: Végezd el a következő három gyakorlatot a feltüntetett sorrendben, a megadott ideig vagy a megadott ismétlésszám eléréséig végezve az egyes feladatokat.

  1. Comb és popsi formálási gyakorlat: Oldallépések

Ez az altest formálását célzó gyakorlat Andrea Orbeck személyi edző nevéhez fűződik, aki olyan hírességekkel dolgozik együtt, mint Heidi Klum, Karolina Kurkova és Amanda Brynes.

Edzett testrészek: combok és fenék

A gyakorlat leírása: Kezdésként állj összezárt lábakkal, ujjaidat összekulcsolva a mellkasod előtt. Lendítsd oldalra a jobb lábadat, majd egy szökkenéssel helyezd át rá a testsúlyodat, majd vissza alapállásba és ismételd meg ugyanezt ballábbal is. Ezt a gyakorlatot elegendő mindössze 1-2 percig végezni, folyamatosan, gyorsan váltogatva lábaidat.

  1. Comb és popsi formálási gyakorlat: Kettlebelles guggolás

Ez a rendkívül hatékony edzés Doug Reinhardt egyik kedvence, aki amellett, hogy az MTV The Hills című valóságshowjában szerepelt, aktív baseballjátékosként is tevékenykedik az amerikai alacsonyabb osztályokban.

Edzett testrészek: combok és fenék

A gyakorlat leírása: Helyezz magad elé a földre egy nehéz kettlebellt vagy súlyzót. Állj terpeszbe úgy, hogy a lábfejeid előre nézzenek, majd fogd meg a nehéz sportszert magad felé fordított tenyérrel. Ne emeld fel, csak guggolj le, miközben fogod, amíg a combjaid párhuzamosak nem lesznek a talajjal. Állj meg így egy rövid időre, majd állj fel. Ismételd meg ezt 20-25 alkalommal.

  1. Comb és popsi formálási gyakorlat: Egylábas híd

Az itt felsorolt gyakorlatok közül ez edzi egyszerre a legtöbb testtájat. Juliet Kaska előszeretettel alkalmazza ezt edzésein, ahol többek között Pink, Stacy Kiebler és Kate Walsh is megfordult már.

Edzett testrészek: combok, fenék és törzs

A gyakorlat leírása: Feküdj hanyatt, behajlított térdekkel úgy, hogy mindkét talpad a földön legyen. Nyújtsd ki a karjaidat a tested mellett, majd kinyújtva emeld fel a jobb lábadat. Ha ez megvan, nyomd fel a csípődet, hogy a tested egy egyenes lejtőt alkosson a bal térdedtől a válladig. Ezután engedd le a csípődet, majdnem egészen a földig, majd ismételd meg a gyakorlatot. Végezz 20-25 ismétlést, majd válts lábat és ismételd meg ugyanezt.

Mindegyik gyakorlat könnyen elvégezhető a 13. kerületi konditermünkben, a B4 Fitness-ben!

Sikeres edzést kívánunk!

CategoryEgyéb
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

Logo_footer   
     © 2015 by MediaPlex.hu

" Egy lépéssel mások előtt "

KÖVESS MINKET!