Sosem gondoltad volna, hogy összefüggésbe lehet hozni azt, mennyit tudsz kinyomni és mennyit nyomsz ugye? Márpedig a saját testsúlyos gyakorlatok igen hatékonyak, így senkinek nem hiányozhatnak az edzés palettájáról. Jöjjön hát a 13. kerületi B4 konditerem ajánlásával néhány egyszerű feladat, amit meg tudsz számolni egy kezeden, de nem tudod megszámolni kettőn se a vele vesztett kilókat!

Húzz bele!

Most aztán felhúzhatod magad! Hogy szűk vagy széles, alsó vagy fordított fogással, az már az egyéni ízléseden múlik. Egy biztos, a gyönyörűen kidolgozott karok és hátak titka ez az egyszerű gyakorlat. Mielőtt azonban belevágnál, íme a helyes mód:

  1. lépés: A számodra kényelmes és ideális, kiválasztott technikával fogd meg a húzódzkodó rudat
  2. lépés: Nyújtsd ki a lábad vagy hajlítsd be a térded
  3. Óvatosan húzd fel magad és ügyelj arra, hogy közben ne nagyon himbálózzon a tested
  4. Lassan engedd le magad

Guggolj!

Ilyenkor mindenkinek eszébe jut az éves iskolai felmérés, ahol mindenki szédülésig guggolta magát. Most a hatástól fogsz elájulni, ha kitartóan csinálod, ugyanis jobb, mint bármelyik popsit célzó gyakorlat. Guggolj hát a tökéletes, kerek, feszes fenékért!

  1. lépés: Állj meg vállszélességű terpeszben
  2. lépés: Menj le guggolásba úgy, hogy óvatosan behajtod a térded és a csípőd
  3. lépés: Állj meg akkor, amikor a combod párhuzamos a talajjal
  4. lépés: Rugózz finoman nagyjából 5-10-szer
  5. lépés: Emelkedj fel

Törj ki!

A kitörés nagyszerű gyakorlat azoknak, akik egyetlen egyszerű gyakorlattal szeretnének minél több izmot megdolgoztatni. Viszont kihangsúlyoznánk, hogy az egyik legkártékonyabb is lehet,ha nem megfelelően gyakorlod, ezért itt a B4 fitness step by stepje.

  1. lépés: Tégy egy nagy lépést előre egyik lábaddal
  2. lépés: Ügyelj arra ahogy leereszkedsz,hogy az első és a hátsó lábad is 90 fokos szöget zárjon és térdeit semmiképp ne hajoljanak előrébb, mint a bokád!
  3. lépés: Lassan ereszkedj fel álló helyzetbe
  4. lépés: ismételd meg a gyakorlatot ellentétes lábra is

B4 ütem!

Közismert nevén négyütemű fekvőtámasz. Ha eláruljuk, miért is olyan jó, akkor rá fogtok jönni, hogy nincs is olyan középiskolai tornaterem szaga. Amellett, hogy a legnehezebb saját testsúlyos gyakorlat, a leghatékonyabb is, ugyanis nem csak átmozgat és megdolgoztat tetőtől-talpig, de megemeli a pulzusszámod, így felpörget és eljuttat egy olyan szintre, ami után kellemes élmény lesz a 13. kerület egyik legjobb fitness termében folytatnod edzésed.

  1. lépés: Állj meg stabilan úgy, hogy legyen elég helyed a gyakorlat elvégzésére
  2. lépés: Helyezd lábaid szorosan egymás mellé
  3. lépés: Ereszkedj le guggolásba és helyezd előre a kezeidet
  4. lépés: Támaszkodj a kezeidre és lábaiddal ugorj hátra fekvőtámasz pozícióba
  5. lépés: Ugorj vissza a két kezedhez
  6. lépés: Szökellj fel a levegőbe kinyújtott karral
  7. lépés: Lendületből kezd a következőt!

Két géphez kötött gyakorlat közt kényelmesen végezheted a B4 fitnessben is saját testsúlyos gyakorlataidat!

Logo_footer   
     © 2015 by MediaPlex.hu

" Egy lépéssel mások előtt "

KÖVESS MINKET!