Stretching and Strenghtening

1918418_424076481135921_6878601530219428640_n

A Stretchng and Strenghtening 90 perces óra első 60 percében erősítő edzést végzünk. Változatos edzéstechnikákat (pl.: köredzés, intervall, funkcionális tréning, stb.) és edzéseszközöket (pl. súlyzók, gumikötél, nagylabda, kislabda, stb.) használunk a különböző izomcsoportok megdolgoztatására.

Az erősítő edzés:
– fokozza az anyagcserét,
– utóégető hatása edzés után 24-48 órával is tart, így segíti az alakformálást,
– a kritikus területeken szálkás és feszes izmokat épít, míg a megfelelő helyeken domborulatokat,
– csökkenti a cukorbetegség, szív és érrendszeri betegségek és a csontritkulás kialakulásának kockázatát.

Az óra utolsó 30 percében pedig a stretching-é a főszerep. A stretching, vagy nyújtás az ízületek és az azt körülvevő izomok, inak és szalagok rugalmasságának megőrzésére és fejlesztésére szolgál. Megfelelő ízületi mozgástartomány és rugalmasság szükséges ahhoz, az izomzat erő- és állóképessége növekedjen és megőrizzük a dinamikus izomegyensúlyt, a mozgás harmonikus legyen.

Óraadó: Molnár Kinga Terem:  Aerobic

Nézd meg az órarendben!